Maaş Tahakkuk Birimi

Görev ve Sorumluluklar

Üniversitemiz, Daire Başkanlıkları düzeyinde;

  • Genel Sekreterlik, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Kazaları Araştırma Önleme Enstitüsü, Keçiören Meslek Yüksekokulu Maaşlarının Hazırlanması.
  • Üst Yönetim, Başkanlığımız ve Rektörlük dahilindeki İdari ve Akademik personelin:
    • Yurt İçi Geçici Görev Yollukları
    • Yurt Dışı Geçici Görev Yollukları
    • Emeklilerin Yollukları
    • Özel Kalem Mesai Ücretlerinin ödenmesi.
  • Üniversitemizin Fakülte, Yüksekokul ve Enstitülerinin Sürekli Görev Yolluklarının tahakkuka bağlanması ve ödenmesi.
  • Genel Sekreterlik, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Kazaları Araştırma Önleme Enstitüsü, Keçiören Meslek Yüksekokulu Personellerinin özlük haklarının takibi ve ödenmesi ( Doğum Ücreti, İcra, Çocuk Yardımı, Vekâlet Ücreti vb.)
  • Uluslararası Kuruluşlara Üyelik aidatlarının takibi ve ödeme emri hazırlanması.
  • Üniversitemizin Fakülte, Yüksekokul ve Enstitülerinin Yurt Dışı staj öğrenim giderlerinin (33. Ve 39.Madde ) takibi ve ödeme emri hazırlanması.
  • Sosyal Güvenlik kesintilerinin hesaplanarak hazırlanması.
  • Emekli keseneklerinin gönderilmesi.
  • SGK işe giriş – işten ayrılış bildirgelerinin yapılması.
  • Başkanlığımız personellerine ait yazışmalar.
Adı Soyadı Ünvanı Telefon
Zekeriya ÖCAL Bilgisayar İşletmeni (Birim Sorumlusu) 202 23 11
Fikriye KÖSE Büro Personeli 202 23 12
background image